Allt jobb förgäves

 
Vaknar upp till blåsten..det viner kring fönstrena och ser ut enligt mätaren att det bara är nån grad kallt...kommer ut och innser att ALLT skottande igår var förgäves...var tvungen att skotta in mej i stallet från gårdssidan och skotta mej ut på stallplan för att kunna ta ut hästarna...ler...åter igen undrar jag vad som gör att jag gör DETTA VARJE dag? 365 dagar på året....många gånger om har jag dumförklarat mej själv....nen sen efter en perfekt ritt i skogen eller en träning med bra flyt i ...då VET jag VAD och VARFÖR...
Nu kikar jag ut och ser att det snöar igen....vi tackar..ler
varför inte ta ut skotern för rastning???!!  eller trampning av rid vägar som jag faktiskt använder den till!
 
 
 
 
 
 
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0