22a dec

Dagen har varit riktigt kall..som kallast minus 28grader,,  hästarna åkte på en extra vilodag!
Jag kämpar för att klara dagarna fram till jul.
Hur dum kunde jag vara som trodde att sorgen inte skulle hinna ikapp mej? hade det inte varit för dom små så hade jag inte sett så glad ut! lätt att dra på ett smile och snacka lite...
Men innerst inne är det allt annat än ok.det håller så länge det håller.
vissa saker kan jag inte styra över och det gör mej orolig och lessen. finns säker dem som har det sämre. så jag har väl ingen rätt att känna så..vad vet jag!
 
För att byta ämne så... har jag varit på klubbens julshow med mina kidz ..det var kul ;) tills lukas ville hem..ler.. så vi kikade inte på allt.. kul att se vilka hästar som finns där (brukar väl bli uppdaterad av dem 1gr per år typ (på julshowen)
Tung koll! hehe...   kör ju på det jag inte har hemma behöver jag inte...då slipper man bli besviken el lägga energi på sånt onödigt!
 
Hoppas på varmare väder i morgon lite gran iallafall!
 
Var bjuden på fest ikväll...men är inge roligt sällskap nu ....så jag hoppade över denna gång..kändes bäst så!
Behöver vila och sova ♥    sov nog 11tim förra natten...skulle lätt ha sovit längre men djur och barn ville ha frukost!
 
Det var det mesta härifrån
 
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0