121212

Det var idag....datumet som gör att vad då! händer??
Kanske blir en bra dag ...ler...

Det är fint väder ute,, julen på intågande..och jag har då inte nått klart..
När var det tänkt att hinna med sånt?
Kanske borde ta julledigt lite?? eller ska jag göra som alltid och jobba på som jag brukar! Det är frågan just nu??!!

Tror nog för sakens skull att jag tar lunch rast idag och far utanför ACTIC huset och påbörjar julen...ler..

Var en snabbis in i maskinhallen igår kväll,,,, jag brukar inte gå dit så ofta nåmer efter pappa gick bort.
Det är bra länge sedan sist och ändå trillade tårarna.... hur j-a länge ska det behöva vara så? Och tanken på vad som kunde ha blivit slutet på min älskade brors biltur får det att vändas i magen! Nu gick det ju bra ändå så man ska väl inte älta....men nu känns det ännu mer som att tatueringen kommer att sitta perfekt!
Det var allt jag hade på hjärtat just nu.
/ kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0