MUSIK

Frukosten intagen,,efter att hundarna fått sin morgon prommis,,, hästarna inne som ska ha morgon foder.
Själv sitter jag med en hel HÖG av skivor i ett enda virrvarr....åhh... varför hr jag inte en karl som kunnat göra sånt här åt mej ???????
BLÄÄ...kan ha hur mycket vatten pass som helst,, men har lika stor ångest varje gång gällande musiken...ler.. fasen va svårt att få den rätta feelingen!
Styrketräningen ska in på en högre fas nu!! min kropp har sagt stop ett tag nu----men med nya matvanor och lite rätta kosttilskott så vet jag med säkerhet att jag är tllbaks på rätt sida snart!
Allt fika och alla slappa resor vars jag slarvat med min utfodring...så har jag faktiskt inte alls nån annan att skylla på...
Och det känns väl sådär!

/ musiken igen......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0