MAT KOMA

ÅHh har typ fastnat i mat mat mat,,,helt sjukt! hade jag varit bäbis så hade det nog hetat växtperiod...ler.... men vad sjutton heter det nu ?? vuxen är jag ju inte ...för jag har inte kunnat bestämma mej för vad jag ska bli då jag blir stor!
Har varit på mitt underbara jobb idag! Gjorde nått kolage till trippen i storstaden...så kul det ska bli! saknar nästan lite ;)
Och tror fasen jag ska skvallra lite,,,,el nä det ids jag inte! men nått nytt e på gång! ni ser sedan...hahaahaa...

Har haft ett par nya elever idag 2små på zizzi och en större på musse...alla skötte sej fint! så bra ponnysar har jag....nice
Pappa har kommit hem på permis nu under helgen...sanningen är jobbig att ta .. fast jag tar det nog ganska bra ändå..(tror jag)

Fredagen var ju här igen..lill grabben tröttis på soffan,,, netta i sitt rum--- så då drar jag ut och pysslar med hästarna :)
om inte nettan hakar på och kommer ut och rider Gutten,,,

Tjingeling

/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0