konstig känsla bara..

Att det dyker upp 1000 tankar är väl okej...men att inte förstå varför det gillar jag inte!
just som allt flyter på så finns en oro...och jag kan inte greppa den..jag vill ha full kontroll. och nu går det inte!!
Halsen känns som att en rejäl förkylning är på intågande vilket jag ska undvika på alla sätt och vis!
Var lite små kluven då jag rullade in på gården efter jobbet, men tog en tripp i stallet...OCH blev tok glad! snälla sussu har STÄDAT åt mej...yyippi.. det räddade min kväll.
Nu kan jag lägga mej med en längtande känsla av att vilja rida i morgon....ler.... älskar stallet när det är snyggt och rent!
Okej klockan rullar så det är nog dax att knyta sej.

/ kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0