Hemma ...full av ...

ENERGI!!!! både på ridfronten och jobbfronten...:)
Kom oxå hem med TRÄNINGSVÄRK....skönt..
Vi fick testa en mix av alla ACTIC konsept klasser...ler...jag och dans..herregud! typ som elefant som klampar runt...nå sen var det box & pump & yogalates och annat skoj.. iallafall så känns det i kroppen idag....som vanligt så var jag lite skeptisk innan kista kickoffen...men dom överträffade kännslan som VANLIGT...vi blir bara bättre och bättre för varje år!!
På hem vägen stannade jag i luleå hos Ia och slaggade på soffan då jag var sliten och inte hade lust att köra i regn och mörker!
så jag kom hem nu på morgonen...fixat i mej en nyttig smoothie och en kopp kaffe så nu klär jag om till ridkläder och drar till stallet!
/ puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0