HÄRLIGA FREDAG!!!!

Då var helgen här igen...... steg upp tidigt och har redan hunnit ta en power walk med dogsen och frukostat hästar .. ätit frukost själv.. gjorde smoothie på färska jordgubbar och lite annat skoj..typ protein..mums så nu är jag klar för jobb och annat skoj ...igår kväll hade jag sällskap i stallet av mina cowboys vänner ...blink... vi lekte nog dryga timmen minst på banan..side passen mina gick riktigt bra fast jag och han är ringrostiga! och med triss sporrarna blev ridandet lätt! najs...gissa vad jag skall köpa! hiihii...tungt kul då powern satt vars den skulle!
Idag gäller det att få gjort så mycket som möjligt..för imorgon ochlite av söndagen går åt till att sitta på spårkurs med och utan hundar! söndagen ska visst skjutas på villt(björn & rådjur) varav jag inte är med på det! nå vi ser ju hur det går! som vanligt så är det nog få tjejer med...ler... nå jag överlever nog ändå!
lite träning ska jag oxå trycka in i dag! det nalkas ben pass! yes!

/ kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0