Godmorgon

Bara kaffet nu sedan bordes denna dag gå som smort...kikade in i kylskåpet och insåg att,,hoppsan,,, vars är min handlar lust?? jag som bär el nu kanske det passar bättre med bar hem kasse efter kasse! helt plötsligt så finns ingenting,,och då är det svårt att laga nått bra :)
Det drar ihop sej till jobb mer och mer..augusti kommer att fyllas med jobb på gymmet på badet(tror jag längtar efter barnen) och 5dagar på borta plan,,i storstan...bland annat en kick off!! den gillar jag inte lika skarpt...men Actic har överträffat mej varje gång med skojsigheter...så det blir nog bra! sen ska jag ju få se strömsholm 4 dagar..inte fyskam det heller :)
Idag blir det att hålla sej på hemma plan..jordgubbs plockning och broccoli skördning.. ja och så babbla med kunder då!
På kvällen blir det ridning i hop med Stefan och Lisa så jag får nog damma av westernsadeln ...ler.... lite feedback på saker och ting blir nog skoj!
Ha en fin dag nu..kram oxå

öhh...jane...ska du ha en karta hit eller?? :)

Kommentarer
Postat av: jane

=) jag hittar snaaaart

2012-08-03 @ 17:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0