vill så mycket..hinner så lite

Så ser verkligheten ut! det är svårt att prioritera...vad e bäst.. vilket e kuligast...träningen går okej nu och jag tänker tanken på ETT steg till..?? orkkar jag ? jo JOJOOOO...men detta MEN! jag formligen ÄLSKAR MAT!!!! tränings biten e ju LÄTT fixat,, men KOSTEN!! det är Allt ELLER inget som gäller..

Ska FUNDERA på saken... läsa på lite till och sova på saken och känna lugnet.. för isåfall är min vardag utan allt som gör det lite roligare!



Dagen har varit mysig på nått sätt,,, ingen stress bara hunnit allt ändå :)

Hästarna är alla ridna!!!   (inte NALLE för han fyller år idag) och fick en extra morot istället...ler...

Har inget spes på hjärtat idag varav små korta blogginlägg.


/ tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0