Värsta STÖÖKET..

Hej du :)

Här är allting upp och ner fram och tillbaks....... Inte nån värsta påsk mys inte... vi trixar och donar och kryper fram i smågångar ... köket finns plaserat i nettas rum och i hallen....vad sägs om att gå rakt in i kyl och frys när man kommer in i huset??  typ....varsågod ta för dej om du är hungrig....ler...ja nästan så!  Det ÄR ju så hos mej...Kän dej som hemma om inte jag är hemma när du kommer så brukar  mina vänner sätta på kaffe  och se sej efter nått gott! fram tills jag dyker upp!...jo en vän har jag som städar oxå....blinkblink...

Vi skiter i texten....har ändå inte för mej nått kul så...pst...jo ikväll....ler (party,party)



river bort den gammla mattan....



spacklat golv..



Hall stök



Den nya mattan på plats.....sköönt!!!!

Nu ska det in med kyl och grejer på sin plats och sen äre dax för FLÄCKTEN.....

Ska bara fara ut och rida först i solen....ler...

Dom små trollen drog till svärföräldrarna på kusin lek..
Och jag ska mysa i stallet och sen dra till jobbet för ett pass.....tränade ben och rygg igår...gud så skönt det är för själen,,,förstår mej inte på folk som inte vil träna...blink...

/ tack för mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0