Värsta slappt...

Skärtorsdag... inebar värdens lugn här på jobbet...ler....  så pass så jag till å med bloggar på jobb tid...blink...

Han med att rida 2 st  innan jobbet kallade....Musse och jag var på skritt turne på byn....
Och Jerker hans med både galoppis och hela fadderrullan...klippte emmas ridbana efter att vi kanat dit som på hal is...ler.... bättre barfota än med skor .... fast barfota oxå halt! hiihii
Han var tokigt pigg kom nått bockeli bock oxå..tufft för att vara en Gammal herre!

Strax har jag nog dödat tiden så pass att jag går in i nästa fas här på jobbet------det kallas STÄD---  gillart!

Ha det bra nu



Stora påsk kramen till dej som vill ha den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0