Tur att alla vet vars jag jobbar då .....

Fick mej dagen skratt på JOBBET....bilen som kommer med posten till ACTIC och som jag kvitterar dök upp efter lunch....steg upp som vanligt för att kvittera,,lite undrande över vad ACTIC nu hittat på för jag kunde INTE komma ihog vad jag skulle ha beställt...

DÅ KOMMER SKRATTET........

Fan paketet var adresserat TILL MEJ personligen...och jag bor ca 4km från jobbet norrut ju...

ÄHH jag tänkte att det är ingen ide att köra hem den till dej DU JOBBAR JU ÄNDÅ JÄMT!!   ...ler.... där åkte jag fast!!!

Stämmer det att det är lättare att hitta mej på jobbet än hemma  ????     ler...



Vad paketet innehöll...får bli en hemlighet...ler .... passar inte in här på bloggen...passar inte in alls....


Annars då???   jo jag har aldrig i mitt liv hittills DIETAT...men nu har jag fan gått ner 3 HELA  kilon på dryga 5 dagar........med resultatet att mina älskade g-star byxor passade igen...domhar jag i vanliga fall några månader efter graviditeten då jag tappat vikt och inte bär en uns med MUSKLER..ler ...  och detta är ju dagens andra bra grej då ...blink..
Hade nå andra bilder och så...men ids inte tråka ut med dom nu..så vi tar det en annandag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0