tuff dag :)

Men vad gör det om hundra år !!

Har dragit snabeldraken efter mej i 3timmar!!  3 HELA timmar ja ni läste rätt....

Men avslutade dagen nån timma för sent...tror det kallas ÖVERTID i andras ögon...inte i mina. jag bara jobbar!!

Slutade dagen med ett SJUHELVETTES ROLIGT BEN PASS---jag hade nog glömt hur kul det är att köra utfall..körde stilla stående med 20kg stången bara men fy tusan vad det brände...ler.... undra hur det känns i morgon..

Sen gjorde jag dagen för min skrutt unge...hennes nya favorit är PANPIZZA... köpte 3st!! så nu var hon glad och trött efter 3 timmar i bassängen med all träning..


Nu ska jag dejta min kudde..  sov gott alla ni !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0