trötter...

Operation fix av ridbanan..NU!!!!  jag har abstinens ju! inget annat än åka krake på snart 2 veckor för allt är vitt eller svart...is eller asfalt.... regn el snö..... frisk el sjuk...... där av less nu och det är bara förnamnet...

Jag har nu möjlighet att laga mat på spisen...ler... efter sisådär 14dagar av skit mat....gissa vem som rullar fram....jag är nog lika formmässigt som stall katten....ler...
Gissa vad jag åt till MIDDAG igår?????   punschrulle chips algrensbilar och kaffe!!!  likt mej va?? 
Snacka om hur fint jag mår! IMunförsvaret har tagit sej semester och nu är det bara att ta tag i livet ..maten...godiset chokladen ... ja bort med skiten och in med det som gör kroppen frisk och kry!

Just ja lovade en party bild....ler jag och min sophia var ju på ÄVENTYR i lördax...haahaaa.. vilken upplevelse.....




Fast allra roligaste hade vi nog åt denna skylt!!!!




Vi serverar inte  från denna bar  :) (står det typ på finska) 
Sen antar jag bara att personalen inte kunde svenska så där av översättningen..

Nä nu kaffe besök
/ tack för titten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0