Träning

Avslutade dagen med ett rejält RYGG pass...skönt!! och baksida axlar.
Ska ju köra till luleå i morgon för en kurs i REHAB & SKADA!!  För hoppningscis hinns det med lite träning där...då vi ska vara ombytta och klara kl 10.00 sedan håller vi på tills det blir kväll....teori varvat med praktiska övningar...ler... praktiska saker är min grej !

DAGENS träning startade med 5min rodd...kom sen på att hopprep oxå ska ingå i uppvärmningen och "skuttade" i 4min...svärandes över HUR fan det är tänkt med det där repet?? jag blir nog klok på den senare...hiihii

Sen några  chins med lite hjälp som uppvärmning 2x 15 och sedan 2x max fritt utan hjälp.
Omvända flyes i maskin 2x 12
Framåt lutande sido lyft 2 x 12
Sittande rodd 2x 12
Marklyft maxade vikten och körde 2x 8
Stående rodd 1x 6 orkade inte böka med vikterna.
Ryggresning 1x max...fy vad jag ogillar den...ler...

Ja det var dagens träning.....

Bäst att sova så jag orkar med att köra min snygg saab....heehee

/ lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0