Städa STÄDA STÄDA.....

Att jag tycker det är kul med städning ...ler... hemma har jag ju bara typ 150kw att städa och typ 200kw på jobbet!!!!!!  ler stort...not!

Så det mina vänner det ska jag göra idag...ska söka fram MIN musik och köra ett varv med snabeldraken och och trasan och fixa och trixa...för nu har jag en ny sadel i stallet till lilla Musse så jag vill rida,,,, testade den igår och från ingenstans så har jag en BÖJBAR liten rödtopp som var så fin... för att inte tala om min stora tös som red sin lilla shettis som sällskap till mej!  hon e ju as duktig vi galopperade riktigt LÅNGA sträckor och det enda jag hörde var ett kackel och skratt!! dom hade kul bakom mej och Musse.



JO det där med musiken då!!!!!!!  HUR FÅR JAG IN MUSIK PÅ BLOGGEN??? finns det nån duktig själ som hjälper till att förklara??????


Måste förklara begreppet MIN musik!  det är RETURN!!!!!   nice musik googla lite el sök på nån musik grejs så hittar ni... sjukt bra texter som alltid följt mej och som smälter mitt hjärta direkt.....  Fast jag vet att hälften av er inte ens hört dom....ni har då missat nått.


frullen e i magen och nu väntar land sysslorna....myys.


Kom igen nu komentera lite....ler....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0