så där lite hög igen....

Feber sätter en konstig rubbning i min kropp...ler... jag går som och myyser så länge febern ligger kring 38-38,5 fattar inte varför men klagar inte..blink..

Köks renoveringen är KASS...huija.. gillar verkligen inte att äta ute nå mer! vill ju bara laga MAT hemma! Har jag tur så kanske vi får spis och ugn inkopplat ikväll, snacka om lyx! och på tal om det så har jag KÖKS FLÄKT nudet förs e ju king.. tänk att inte behöva stå i mat dimman fler gånger. har försökt lära mej tycka om SKYR Yoghurt..men 3e försöket nu och fy va de smakar illa..provar nog inga fler gånger...hiihii

Annars då?? nå jo..  vad ska jag säga finns inge överskotts energi nu så det som måste göras blir typ fixat resten sjuter jag fram..det jag inte gör idag kan jag ju lika väl ta en annandag...mitt motto nu!


/ Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0