RESAN BOKAD

Och magen säger att  fyy fan..
Ibland bara måste man...ler.... 
Det händer en massa konstigt nu... som jag inte förstår....som jag inte VILL förstå...men sånt är livet oxå...Önskar så att jag kunde få svaren,,, ni vet ju,,, men berättar inget...less...måste jag ta reda på allt själv ?? varför möter man inte svaren bara så där... nån som bara kunde komma fram och lägga orden i munnen och sen skulle det vara så mycket lättare att andas...ler... jag önskar det vore lite enklare...
Som jag nu väljer att göra så blir jag inte klok.... fast jag väljer ju själv...

Köket har snart blivit klart i ena ändan...ler... så sen är det bara den andra kvar....hiihiii...det tär över allt detta renoverande. ska bli så skönt när ALLT är klart..ler...för då e jag nog 75 eller nått
Nä klockan är snart midnatt och sängen kallar...




Kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0