Räv bebisar

Gomorgon alla ni :)

Jag tog en morgon prommis med mina vovvar och skulle gå HELA vägen till skogsbrynet,,,och det var bra tänkt......kom till bäcken vilket är halvägs,,,så kikar jag bortåt typ 20 meter så leker 2 st små räv ungar!!  seg som jag är så tog jag INGA bilder...blää..... har ju en andra hälft som inte tror på alla mina djur jag ser då & då....ler....  inte mitt fel att jag ser tjädrar och rävar och annat skoj på mina tripper....medans andra laddar bössan och gör sej till med kläder och grejjer....thhiihhiiii

Nå ja.....

Daxs formen på valpisarna ser ut som så här





Izor väger 15,3 kg
Flinga väger 14,6 kg



Nu ska jag svepa en kaffe och sedan gymmet next....lite tränings lust har jag/vi...

/ Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0