ja undrar ja....

Om det är VÄRT detta....



Det börjar strax likna ett kök nu fungerar ugn och spis och fläkt iallafall....

Men i mitt hjärta är det kaos.... kaoset  av allt stök!!!  jag avskyr stök....Alla andra får fanimej ha presis som dom vill.. bryr mej inte... men JAG vill ha lugn och ro i mitt hem... i mitt slott... Och tyvärr lider jag av stök,, och gör jag det så gör resten av mina hjärtan oxå  det...ler... sorry....

Men jag fick en AHAA upplevelse i går... på riktigt.. trög el seg el skit samma,, men kanske inte värd min vänskap iallafall.... måste nog fundera på det!
Saker blir inte som man tänkt sej och allt följer inte samma mönster,,,,
Har en förskräcklig hals ont och hostar endel,, det känns som jag haft nått riktigt rivigt i halsen....ler.... fy fan kan jag inte bara få lite energi... snälla en liten tanke eller 2...

Ska sova och hoppas på en bättre dag i morgon..

Och jag har haft en super dag med en super sussu... tack snälla du för hjälpen.... klippan!

/ kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0