Glad valborg...el.. glada vappen

Sitter redan på jobbet,, ska träna lite nu på förmiddagen så är det bort gjort..
MEN har sådan sjuk träningsvärk i min rumpa  efter utfallen igår...ler...
Promenerade som uppvärmning 30 min med vovvisarna ute

Sen blev det stepp upp på bänk 3x 15 med hantlar
                                utfall med hantlar 3x 12
                                utfall med stång bakåt & framåt x-antal gr
                            avslutade med  MARKLYFT ...ler... det var tufft
ja och så lite mage....

Tänk vad så lite kan gör så ONT!!

Nu bara samlare jag krafter efter cycklingen hit till jobbet och sen städ och undertiden så får jag bestämma mej för vilken träning det blir idag...men det lutar åt rygg el triseps ...  nå få se strax..ler


/ sköt er idag inga % haltiga drycker nu!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0