FREDAG...

REHAB & SKADA var dagens program... nice... fast lite strul,, men ändå...

Ingen träning idag för tiden räckte inte... men dessto mer sugen i morgon...ler...
Stannade i kalix hos min goa vän katja och surrade allt för länge...hiiihii  oj så trevligt!!
Fast nästa gång så får jag nog ta med en vin dunk och lite party kläder....och lite tränings kläder så gör vi kalix!


Trött i skallen nu av all info och bil körandet......och så vill jag sova... så jag kan ta en power walk med doggsen i morgon bitti och sedan GYMMET!

ha de puss på er

Kommentarer
Postat av: Katja

Jaaaa... Nästa gång MÅSTE du ha med party stassen, träningstassen och inte att frglömma dagböckerna ;-)..Vinet står jag för :-)



Kramsi!!

2012-04-21 @ 00:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0