Fredag

Det sprider sej en lugn känsla ... det är fredag och jag kan pusta ut!!  veckan är avklarad, fast ändå inte.jag har bara det roliga kvar nu....HÄSTARNA...ler stort... borde nypa mej i armen ibland och inse att jag lever just som jag önskat..... ibland är allt bara för bra....stormtrivs..

Tränat hundarna typ 5min på direkten då jag kom från jobbet...ides inge mer då dom var så pigga och lydiga ...Izor gick fot--LÖS--- och stannade på längre avstånd och lyssnade på hit komandot så glad..vad mer kan jag begära av en liten 4,5 mån valp??

Flinga lika så---skönt när det sitter!!

Kanske kanske en kvälls prommis med dom sen innan säng dax...ler


Fast NU ska jag RIDA häst...sjukt taggad (som alla ungdommar säger)

Detta TAGGAD ordet ...vars kommer det ifrån???  det låter ju sjukt...ler... åtminstonde då 60åringar använder det...dom borde iallafall säga nått mer passande...fast nu när jag funderar så står det still...vilket ord är likvärdigt??  peppad!!!!


Ja nu är fredagen här så jag drar mej ut till stallet...puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0