Försökt leva...

Ohhh hej och håå... har varit på IKEA för diverse shopping till KÖKET...snacka om trötter efter det..att man kan bli så efter bara lite gåå... har endast varit ut och hälsat på hästarna en fjutte sväng nu då hästarna sku ha middags hö..
Sussus snälla mor hade städat HELA stallet....tänk va snällt....och så uppskattat!!!
Sen hade hon fixat fram påsk ris som mina barn sedan satte fjädrar i så nu är stallet påsk pynttat!






Inne är det typ ingen ide att pynta då allt är en enda röra.....
Det blir att ta tag i det till veckan....ler....ärligt så gör jag nog inte mycket då det är mer än jag klarar..hiihi
arbetsledare ...det blir jag....! ler

Trevlig kväll då.

Kommentarer
Postat av: Alice

nej det var det inte, och jag använder starkare bett då och då, rider inte alltid på det heller :) och jag är såpass mjuk i handen att jag klarar av att ha ett pessoa bett på honom.

2012-04-02 @ 16:22:36
URL: http://aliceelindroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0