TVÄTTA fönster

Nackdelen med ett stort hus och antikt hus eller kråkslott som jag kallar det ÄR fönstrena.....Har med nöd och näppe tagit köket..ler.. bara resten kvar :) jippi...  fast idag har jag bara 2 ponnisar att rida så jag ska nog ta igenom farstu föntrena för man ser typ inte ut...
Lilltjejen & gubben (maybe fia) ska rida lektion för lasse ikväll!! så jag känner mej lättad inte alls så jobbigt att vakna och inte ha 5st att rida!

EVENTUELLT så har jag hittat en ny ponny kille som flyttar hit om 2veckor :) mer om det senare.
Har bara insett att jag har 2alternativ antingen dra ner på verksamheten eller lägga i 1växel till...ni som känner mej vet svaret!!
Men inget klart ännu...väntar på film nu..

Tror nog jag och DINA ska ta en powerwalk & röra på fläsket då det inte blivit träning sedan i fredags ...jobbade 12-21,45 igår... fast jag borde slutat 20.00 bra när ingen skickar hem en ;)  hiihii




// kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0