kikade på en jätte fin KILLE igår!

Efter att allt hemma var klart för dagen så hoppade vi i bilen å körde tur & retur luleå för den där DEJTEN !
Killen var ju såå fin lugn ...men bastant! åhh vad kul detta kommer att bli! bara det går vägen nu   :)

Helgen har dragit förbi och jag har väl typ ridit i 10min ...inge bra...Nu är det bokat in lektions ridning till veckan så det är bara att ta tag i ridandet!!  Jerker beter sej som ett AS..han måste ridas ordentligt nu ett tag framåt! slarv från min sida :)
Och vars hittar jag den där SADELN??? utan att kosta en årslön??
vill ha en RÖÖSLI.....konstigt va ;)

Söker ändå hela tiden kanske dyker den upp snart...min sadel...


GOMORGON FÖRRESTEN & HA EN BRA DAG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0