Redan,,,,,

Det har varit en jätte fin dag idag :)   riktigt höst väder med sol och grejjer!!

Idag åkte den svarta lilla bockande ponnyn hem,,,och har inte bockat sedan jag satt på den! den tyckte nog att jag var jobbig som inte flög av ....ler....!

Nästa helg bär det av mot umeå för hämtning av .....????!!!  LER..... håller nog tyst ett tag till! för säkerhets skull.

Jag tycker att det är fuskigt KORTA helger...hinner ju nada här på hemma fronten...blä.. jag hade velat jobba 4 ledig 3. hade räckt alldeles utmärkt.

Nu tänker jag dejta min säng ett tag! var förresten på lakkapää för dom hade ett jippo med häst grejjer & kläder :)   snygga saker där!!  åk dit och kika!

//sov sött

                




                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0