det gjorde nog susen :)

Att flytta in 2 barn i samma rum...då tänkte jag att det blir krig!! men icke!! nästan tvärt emot!??
Kanske skulle låta dom ha det så ett par år...ler... dom leker ju faktiskt!!
Den stora är hemma med ögoninflamation...tror jag att de e... nå det brukar ge sej på 1dag eller så.

Kaosen vi lever i är förskräklig!!!¨


~ jag vill ha rent snyggt & städat ~

Bara att göra det bästa av situationen.....gå ut i stallet och njuta av deras gnägg & gäspar istället, dom vill nog ut mina fina!
Det ser ut att bli en himlars fin dag med sol och allt! jippi då jag skall jobba på gymmet hela dagen!

Träningen förra veckan :

Mån-gym axlar& triseps + 1tim snorkeldykning i simhallen
Tis-vila
Ons- ben
Tor- rygg
Fre-bröst+mage
Lör- promenix bara me hunden
Sön-15min stepp + armar

Så hyfsat nöjd ändå! hade givetvis kunnat skärpamej lite med maten .....men så jäkla kul att ÄTA!!  ler

Glad måndag på er!!

/hanne

Kommentarer
Postat av: Linn Strelin

Haha, vadå för remmar? x) Det är en martingal och ett träns ^^

2011-10-31 @ 08:28:49
URL: http://ztreliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0