vädret är inte det myysigaste

TJING
halva helgen gått redan..och snart jobb igen ;) positivt tänk iallafall då veckorna tränas bra! helgen ids jag faktiskt inte! tiden räcker inte & inspirationen brukar jag medvetet lämna kvar på jobbet :)

Dagen har disat(läs blöttregn)bort....4 av 6hästar har ridits så det är bra.. Jag har varit på rantten oxå i 2 svängar..asså folk e ju knäppa.. JUL handlar (tror ja) snacka om folk ÖVERALLt!! Ni sku ha sett IKEA parkeringen idag! fy tusan..fast var ju dit en snabb sväng på kvällen innan stängnings dax....Har ju fixat as snygga TOA TAVLOR till stall toan...heeheee...kommer nån bild senare för nu orkar jag inte ta och lyfta mitt arsle ur soffan!

här har det fixat och donats en massa med all röra i alla olika rum!
Kyl & frys är på sin plats äntligen! och pojkens rum skall snarast målas ..


Härligt att alltid ha nått att GÖRA!!

// puss & natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0