regn den 23 dec??? vad händer!

Herre gud...snö vars finns du??
blött bara svart och regn.... fy fabian!! jag vill ha vitt vitt ludet puder snö... men lyssnar man på dom som tror sej veta så spår dom visst en mild vinter! då går väl folk runt med nån ny slags influensa istället!

Veckan som gått eller hitantills har varit kanon på trännings fronten :) har mer energi över då det inte behövs ridas så många heppor..eller rättare sagt INGA alls i detta skit väder. bara välja blank i el regn...less jag bli...!!

Nå dubbel pass på måndag : RYGG 35min 3x rodd 3x chins brett grepp 3x ryggresning 3x drag till bröstet +2x en bonus  sedan DYKTRÄNING med snorkel och cyklop 60min jäkligt kul!

TISDAG- BEN yippi 15min stepp 3xben spark 3x baksida lår ligande 3x abbdominal 3x ben press( nytt rekord ) 3 x raka marklyft (lite stretshing om inge annat ) sammanlagt 60min

ONSDAG - 20 uppvärmning cross/rodd sedan ett sjukt bra arm pass....ler... det känns ännu 4tim senare!!


Slängde ihop lite go`mat som stod av hemgjorda biffar och tsatsiki & klyftpotatisar...nu blev jag så tung i ruuumpan..orka mocka stallet ännu(tack linnea för dom som var klara ) ja borde ju rida oxå men vill inte frysa runt i regnet!! Dessutom e min lilla febrig och kinkig...

Nåja.. här blottade jag hela min hittills gångna vecka varsågod :)

// kram då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0