körde skoda felicia till stallet :)

BIG SMILE...... kändes som jag satt i ett smörpaket..så liten så vinglig...
Har iallafall ridit Alex..herregud vad mer smak det ger att få ett HELT ridhus för sej själv ;) tyst och STERLIT RENT i sallet!!   jag bara ÄLSKAR DET!!

Han en snabbis förbi på hööks för att plocka med mej stigbyglar & läder till sadeln så att jag kan rida "spöket"..

Huset var empty när jag kom....tydligen har resten farit och lekt nånstanns då fadern drog och träna/dyka dubbel pass antar jag!

Gissa vad jag gör då????? vad hade ni gjort....soffan maybe?? nehee  inte hanne inte!!!!!

SSSSSSSSTTTTalllet next!  skiter i blåsten och det dåliga vädret tar min grep ihanden och skottar skit ändå :) och tar nog en tripp upp i sadeln oxå på nån av dom 2 kanske!!

Undra om det finns nån annan som ska på julfest i piteå på lördag????


// Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0