JÄVLA SKIT DAG!!

Jag har grinat mer eller mindre idag... fy tusan vad jobbigt!!
Allt bara rann ur mej......och när jag väl trodde att det lagt sej kom posten!!!!!!!!!!!!!!!!
FAN SATANS helvette!!

Om man aldrig når botten så hur i helvete kommer man då upp????

trött lessen förtvivlad & Arg & besviken.. INGEN BRA KOMBINATION,,, det tar på krafterna....sedan har jag ett stort val att göra och det snabbt.
Hur jag än väljer blir det fel.... Antingen blir jag & mina nära besvikna eller bara mina nära!
INGET LÄTT VAL DÄR!


LIVET ÄR FULLT AV ÖVERRASKNINGAR.


kANSKE KANSKE MED LITE TUR SÅ hålls jag flytande ett tag.
det är skört detta



Kramiz

Kommentarer
Postat av: Katja

Stor kram Hanne vännen, du vet att jag finns om du vill surra av dig lite. Kramisar i massor <3

2011-11-12 @ 22:41:04
Postat av: Sussu

Kram på dig vännen! <3

2011-11-12 @ 23:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0