Hemma !!!

Nå är det härligt att komma hem!
Dom 4benta,,,,,,,,,, hur i hela friden kan man leva i stockholm? stress och denna yta? huhhh men jag blev en erfarenhet rikare...en som jag gått kunnat klara mej utan. (För den gör så ont)
Vi har iallafall varit på BRÖLLOP!  Bott på spa HOTELL i värsta sviten givetvis :) vigseln gick på några vackra minuter då det var borgeligt. sedan var det lite dö tid som vi strosade runt och kikadeögade.
Kvällen var det 3 rätters middag med campange och allt annat man kan tänka sej...ler....
Hade en riktigt trevlig tripp! och en riktigt rolig servitör....gjorde små tabbar hela tiden,, dock bara sånt som underhöll....kan man inte svenska så är det givetvis godkännt ändå med dom tabbarna...Hela Gänget tyckte han var stört skön så....

Nu trodde ni att jag finns på jobbet imorgon... men pilutta er,,,,jag har annat för mej imorgon oxå!!
Fast det e hemligt! ♥

// lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0