Dagen gick snabbt

Tja.... har hunnit TRÄNA... de ni inte vad jag brukar på HELGEN men idag hade jag känslan.. det blev ett axel & bröst pass...och lite väl lång upp värmning! 20 min löpband.. fastnade i en hård diskution om haparandas tillväxt eller ej! på gränsen grejjen :)   vad tycker ni???? sak kommunen med i det projektet eller??

Sitter nu på kvällen och fixar lite naglar och njuter av tystnaden... imorgon ska jag föra min finska över till sitt hemland & där ska vi förhoppningsvis bli lite snyggare att titta på...ler.... vi ska rida under full koncentration ett par v framåt! svettas redan!!  shit pomfritt....... må...

Dagen har varit jätte blåsig och inge kul alls det var lovat klass ett varning på blåsten...men det sket jag i och idag har alla hästar som vilar i mina händer blivit ridna! Jag äger nämligen en pannlampa ;)


// puss mina bästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0