2011 11 11 tur dag pratade nån om...

Tur ?????  vars köper man det???..  Har nog aldrig haft tur... skicklighet ÄR en annan 5!...........ler.......


Dagen har gått fast jag mer eller mindre haft grus under ögonlocken... och den där brinnande känslan och klumpen i halsen!
Det finns väl nått som säger att " det som inte dödar det stärker "
Nog om det!

Helgen har inte ens startat och det känns som den passerat....ingen aning vars jag hittar all "negativitet" nu..
Har så jag skulle kunna ge bort utifall det är nån som är allt för glad!

Kom in för att äta lite middag och skall sedan ta en snabb kaffe och fortsätta ut i stallet för att STÄDA åt goppedi!
Imorgon startar projekt RUNDKORALL sanden klar nu bara stolppa ner och planka upp!(mina "bara" )
Corallen skall sedan 4v framåt vara pandoras sjukhage! och kanske lite inspiration åt jani att röra på sin del av kusen...innan jag lägger vantarna på han och flyttar eländet utomlands för ORDENTLIG träning av mej & han!

NU KAFFE KOPPEN OCH UT I MÖRKRET!!


//PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0