natt blogg ;)

Tänk att nu har det startat IGEN!!  dessa underbara nätter & kvällar, ännu är det inga störande mygg.
Efter att natt rutinerna satt för barnen så klädde jag på stall kläderna & smög till stallet 



                                                           ;)


Underbart fin kväll...............





Hästarna stod ju och tiggde lite jobb så jag passade på att rida den "gulvita" faran..  ler....  tyckte att hon stelna till lite efter ett tag men fortsatte ändå rida & tänka sej DENNA gång var DET ju faktiskt nått att titta på!! 
EN RÄV bara en liten bit bort brevid häst hagen.. men han inte ta fram mobilen för en bild..
Sedan passade jag på i bara farten att rida lillskrutten oxå!!  haaahaaa ( ni som nu vet hur STOR hon e skrattar nu) vi tränade INTE stegra!! inte äta gräs när vi rider!! moahhaa... stort smile... vem vann???  

                     Dum fråga   givetvis jag..

Nu lite te & en macka innan sängen....

//DRÖM sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0