Måndag morgon...

Nu var de lediga dagarna slut & jobbet finns överallt nu. det har börjat grönska riktigt bra under tiden vi var borta.
Nått som givetvis oxå finns är ALLT JOBB!!  Kan som bli LITE less att jag är borta nån dag och "intnå" extra är gjort!
Har typ ett a4-ark nu med MÅSTEN ( jag gillar inte måsten vill hellre kalla det -jag vill!!  ) vilket inte går för jag vill verkligen inte!
Och på jobbfrånten så ligger kvälls jobb & natt jobb oxå på oss vuxna nästan hela veckan- förutom dagen då


Förkylningen har börjat ge vika så kanske ons träning!!!   jiiihoo!

Till helgen har vi western clinik på gården, för dom som vill kika!

NÄ NU FÅR NI HA EN FIN DAG för jag skall börja boka av min TODO lista!




// puss

Kommentarer
Postat av: tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

Så att ingen ska kunna använda dom.. Eller ta dom.

2011-05-23 @ 17:54:18
URL: http://tovesegnablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0