god morgon

Sitter med frukosten i magen & inser hur snabbt förmiddagen kommer rusa iväg :)  Har alldeles för mycket att göra idag .


Igår fick vi upp nummer 1 av växthusplasten,,,,  nu börjar sommar allvaret komma.. no rest no sleep...!!
Nåja jag går ner i arbetstid från ACTIC iallafall som alltid.. vad gör jag sedan då det inte funkar, har ju faktiskt inte jobbat vanligt på 7år  ;P  sommaren jobbar jag mindre på det ordinarie jobbet och tok mycket hemma istället!!           BOND KLÄPP SOM JAG ÄR!!!


men det finns ett ordspråk som säger  " som man bäddar får man ligga"    stämmer nog hiihii

Nä nu drar jag igång dagens   TO DO!!  som är flera kilometer låååång




Utsikten från underbaraste stugan!!!!  snart snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0