Finland/ Sverige...

Vilken dag  :)      Har som stolt mamma följt jeanette på hennes alldra 1a simtävling!  25m bröstsim i HAPARANDA SIMHALL SOM INTE HAFT en endaste simtävling sen -95... Härligt att simklubben vaknat igen!

Har dessutom sett mina ponnyer visa sej från den fina sidan idag! Allt har flytit på som det ska!
Har till o med ridit 2 hästar själv som oxå varit finfina,,, ooo vad kul!
Avslutade dagen i bastun med en kall KOFF!  mums


Och jäklas vad glad att jag inte har en hockey kille....får titta på vad jag vill....  skiter i om det är sve- fin..
 jag e Säkert den enda som inte bryr mej...( det står ju på nätet sen hur det blev)


           

/ sov gott nu ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0