träning & ridning :)

Dagen har innehållit massa HÄST & TRÄNING!!  Jag som inte BRUKAR träna under helgen.. Men igår så fanns ingen tid till träning och jag var totalt finito... sov 12tim  jo just så  19.30- 07.30    :)
Men när man sover så länge så känns det dagen efter, den blir lite seg och jobbig.
Nettan åkte till faster för att sova där.  fast innan så red vi pandora, nettan galopperade nu men jag har fast på lina ifall att.  sen satt jag oxå upp en stund. oj vad svårt det är att hitta knapparna när man sitter så konstigt i sadeln. Här ska vi hitta en BRA PASSANDE sadel..
Och jag har gått och blivit med traktor,,,   trodde aldrig jag skulle betala för något sånt... köra e ju en sak men att betala oxå Det är ju nått helt annat...  Köpa tex 3 hästar inget svårt beslut men TrAkTor,,, vars gick det nu fel??
visst,, det behövs ju en på gården så,,,, inge snack om det MenMen...JAG!!! 




Ja det var typ allt för idag  ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

Sv; Tack :)

2011-03-20 @ 07:38:09
URL: http://horzeriders.blogg.se/
Postat av: isha :)

fin blogg (a)

2011-03-20 @ 09:46:54
URL: http://ddolphiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0