lovet slut

Tjenare. 

Här har redan sportlovet dragit förbi  varför känns det alltid som att det går för fort??  har dock hunnit med en hel del, som att börja lovet med att vara sjuk :)  åkte sedan för att hämta hem en ponny som jag nu tror att jag vill behålla  ;)  sedan så jobbade jag ju lite 3dagar oxå. och vi har haft stall skoj med masser av kidz.
vi har varit över till finland och badat med hanna & viktor,   vi har hunnit med att både åka slalom och dessutom införskaffa lite slalom brillor & hjälmar & sånt som saknades bara jag som borde köpa nya stavar då dom gammla är korta och lite "barnsliga" . fick dom när jag var si så där 13år   :D

IDAG börjar mitt arbets rejs! som jag lovat mej själv... innebär mycket att göra och lite dötid...JAG HAR EN PLAN!!  

                                                               ;)



MEN INNAN JOBBET BÖRJAR SÅ SKA EN VITT PONNY FÅ JOBBA AV SEJ LITE DÖFLÄSK!!  för hon är i rundaste laget ännu oxå även om vi strax börjar se ett hopp av en snygg ponny



detta var dock för nån vecka sedan


tjingeling !! 

Kommentarer
Postat av: my

Sv: Båda hästarna jobbar bra för tillfället så det går fint! :) Jag rider i princip alltid inomhus på vintern. Hästarna har andra ryttare som rider ut med dem eller rider lugna pass och "meningen" är att jag ska träna dem intensivt ett par dagar i veckan så då blir det tyvärr sällan att jag rider ut.

2011-03-14 @ 18:15:50
URL: http://mysamuelssons.blogg.se/
Postat av: Louise

Sv: Vad är den bästa delen i vintern enligt dig då? Då snön börjar försvinna?

2011-03-14 @ 20:36:54
URL: http://wizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0