Helg lugnt? not...

Bläk vad det ska till mycket i helg...Ganska less på allt & alla nu! 



                                             JAG VILL HA EGEN TID!!!!


Sorry att jag är ärlig men va sjutton,, måsta tänka på allt och alla hela tiden ....

Jag vet hur jag fixar bättre humör & det tänker jag göra  ;)


HELGENS TODO:::


STÄDA I ORDNING STALLET
RIDA WESTERNKURS
RIDA LEKTION ( förhoppningsvis, Roni)
TOA HEMMA (renovering på G)
PARTY  ;)
SKOTRA

På allt det kommer det sedvanliga  försöka vila , städa maten OSV

Härlig fredag på er

 





Kommentarer
Postat av: Johanna

Du behöver nog en flaska koskenkorva och helevetin kuuma sauna!!

Ha en trevlig helg!

2011-03-25 @ 09:18:41
Postat av: jessica

oj :o vart bor du?

2011-03-25 @ 10:22:57
URL: http://eenjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0