GLAD!!!!

HAR BLIVIT " FASTER"  i går kväll  :)   en liten tjej kom...

Har även tagit LEDIGT 2 hela dagar under barnens sportlov.. ändå får barnen ledigt hela veckan... Så även om vi knappt ser varandra vi vuxna så tycker jag det är skönt att jobba omlott.    ;)
Alltid är det nån som är hemma med barn & djur & om inte så har vi ju mommo & moffa i grannhuset och det är GULD VÄRT!

NU HAR VI NOG hittat nästa ponny!!    En läromästare till min lilla tjej!

Bara vit ponyn nu som ska säljas,, fast än så länge får hon gå i verksamheten ett tag till, men på den fronten så gör vi framsteg, viktminskning och lättare steg är på fram march!! hon blir finare för varje dag känns det som!


Själv så har jag förbannat ont i axeln och förkyld på det!!! så självkänslan är inte på topp!!


OKej gott folk bara starta dagen nu.....städ, stall, sjukgymnastik, jobb,,osv...

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis vad kul! :D



Min kompis är utbildad med naglar, så hon fixade mina :)

2011-03-03 @ 09:29:38
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Lilitha

Å vad mysigt med en lite bäbis... Grattis faster..



Du undrade om jag kan läsa av människor...å det kan jag på sätt å vis. Inte att jag kan prata med döda... men jag är en god människokännare. Jag ser direkt i någons ögon hur de mår och känner. Känner direkt om det är något fel när jag kommer in i ett rum som verkar normalt för andra. Känner på mig saker när folk pratar med mig och det brukar stämma.



Detta är inget som jag har utvecklat, men har nog tänkt att göra det här framöver. Känner för att bli mera medial.



Ha en bra dag söta du...



Kram Lilitha

2011-03-03 @ 13:55:53
URL: http://lilitha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0