FYY FAN VAD ONT DET GÖR...

ÅHhh....   Denna helvetes känsla,,  sitter en klump i halsen men, inte nu, OrKAr inte.
Inte 1a gången det händer & inte sista :(    Jag vet att jag måste ta tag i det....lust att bara skriva ner rubbet,men jag kan inte, det får man inte göra. Andra får göra som dom vill, men jag kan inte även om jag mer än gärna skulle vela.......................................................................Jag kommer att måsta ta tag i det med resultatet av att såra någon !!  väntar bara på rätt tillfälle ♥


Dagen har varit en av dom sämsta på jävligt länge från alla vinklar.  OCH PÅ DET HAR DET ÅSKAT & BLIXTRAT!!
(behöver väl inte ens berätta hur RÄDD jag är för åskan)

JO MITT I VINTERN!!


Lika att dra täcket över huvudet och sova kanske morgondagen är bättre.


Men i helg ska jag jädrar ta egen TID med bästa SOPHIA och njuta av ett par öl/ nått glas vin och parta i torneå.
Det är jag värd MÅNGA GÅNGER OM.  iNGEN FÖRSTÖR MIN HELG IALLAFALL....

Kommentarer
Postat av: Ida owner

du får inte skriva såhär man blir ju super nyfiken /J

2011-03-24 @ 12:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0