fredag hele dagen

Trött & slut..   verkar som att min tränings lust försvann, kom in från stallet för att äta middag som bara blev yoggi & flingor  visst fanns det annat oxå men orkade inte  :)   3 ponnisar har gått men 3 kvar att rida.

Känns som om orken ibland bara sipprar iväg även om jag försöker att hålla i den,,,,

Hästarna har redan börjat släppa päls & det känns i halsen. Det blir som lite jobbigt att andas.. Funderar allvarligt om jag inte ska söka fram klippmaskinen & raka dom små vilddjuren så slipper jag det messta av pälsfällningen däremot så får jag täcka av och på istället!
Måste fundera och överväga bra mot dåligt!    

                                                           ;)








trevlig kväll på er    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0