fredag <3

Dagarna går så sjukt snabbt!  strax är sportlovet redan över.  har just tryckt ner frukosten och funderat kring dagens schema. ska ringa lite på försäkringar osv kring ponnyn,, tjurigheten hon hade 1a dagarna har som laggt sej, kanske hade hon träningsvärk från transporten & ridningarna( även om hon gått korta pass 20min)  eller så kanske för att det är 2 "piss märrar"  lite i rang ordningen för nykomlingen   ;)
Men hon har sin plats och är inte sist iallafall..  så det bådar bra.    har tagit nån bild men åter IGEN SÅ TJORVAR   DATORN!!

                                      MIN OKUNNIGHET!!!!                   hiihii jag som brukar säga att det jag inte kan är inte värt att kunna!



Nu HAR JAG SPARKAT IGÅNG TRÄNINGEN OXÅ!!!!
VÅGAR JAG SÄGA att axeln inte är så ond någe mer, testar nog combaten i kväll


Måndag- promenix till jobbet  35min
Tisdag- stepp 20min + rodd 5min + mage/korsrygg
Onsdag- 5km skidor i riekkola
Torsdag- Ben träning


en stor APPLÅD  till jag!!!     Äntligen som jag längtat!

"lilla jag"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0