5/3 2011

ojoj... tiden rusar iväg!   har inte orkat blogga då jag legat 2dar däckad....  men nu på benen tillräkligt för att köra   x-antal mil för att hämta hem en ny ponny!   hon e så söt!  fin å uppfostrad dam!   men väntar på å lägga ut nån bild då vi testar hon först   ;)

Dagen har alltså varit mer eller mindre i bilen så barnen har sovit mer ellermindre & jag JAG JAGJAG!! HAR varit tvungen att släppa lite på sov rutinen då det inte fanns nån sömn. men nu börjar nog john blund strax hitta hit oxå!  jag är iallafall helt slut!  fast vägarna var riktigt bra att köra på!

Nu måste jag bara få igång min egen träning!   börjar bli slappt lite här och där!  och träningen är så bra för hjärnan min oxå  :)  det blir frid och fröjd på hemma plan då!!   hihii




NU SÄNGEN !!  

SPORTLOVET ÄR  I GÅNG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0