1A RIDTUREN ;)

IDAG VAR DET PREMIÄR FÖR MEJ PÅ "PANDIS" hon var pigg och jätte skoj,,,  gu vad bra att jag ibland är så kort!!!!   hahaaa   ibland drar jag fördel av det!   testade en tur upp på fälten mot skogen & så lite på banan. ute var hon krutig, hiihii  men på banan väldigt fin, väldigt snäll iallafall. verkade ner hovarna lite oxå då dom var så långa.
Imorgon så ska nettan  få testa henne själv på ridbanan.     :) 

Det har även börjat att ringa in intresserande på yello vilket är skönt!   det rullar åt rätt håll i varjefall!

NU KICKADE JAG ÄVEN IGÅNG TRÄNINGEN MED ATT PROMMA TILL JOBBET !!!!   JIIPPI!!!
JAG ÄLSKAR KÄNSLAN AV STRAX VARA IGÅNG IGEN




                                                                :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0