Redan ridit.....

Tjingeling.... inte OFTA jag har ridit klart så HÄR tidigt... men kände att nu är det dax att ändra invanda mönster...varför alltid vänta till kvällen och rida då andra sover? sen komma in & somna sist & vakna trött..
Har dessutom 4ridninga bokade idag, så nu ska jag häva mej på hjulingen och sladda ridbanan,,,eller så får nån annan göra det fast göras skall det!
Ska även fortsätta med att köra röj såg..X antal timmar...vill ha klart det NUU...



Strax så kommer bären...FÖRST ska jag bara ha semester innan dom blir helt röda...

OCH JANE.... Måste jag rita en karta eller hittar du hit nånting??   .... smile...

Kommentarer
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Ha en skön kväll.kram

2011-06-26 @ 19:53:26
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: jane

hehe fan me dej =) sa just åt tina när vi körde förbi där idag att måste fara till hanne nån dag. vi var till karungi o kolla på husbil som vi ska hyra då vi ska till kalajoki på tisdag till söndag! så efter de KOMMER JAG förbi :))

2011-06-26 @ 19:56:12
Postat av: Cherie Mårtensson - I väntan på liten

Svar: Ja det där med tejpandet av magen har jag glömt det mesta av men det var något vi skulle testa att göra där de tejpar magen på något vis med sport tejp (tror jag det var) som ska hjälpa till att stabilisera magen och på så vis förhoppningsvis minska trycket nedåt som jag får :)



Jag kommer skriva mer om det nästa måndag när jag gjort det och friskat upp minnet om vad det innebär :D

2011-06-26 @ 22:49:24
URL: http://mammacherie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0